Jdi na obsah Jdi na menu
 


Diagnostika čtení - 1.pololetí 1.třídy

Milí rodiče,
posílám vám informace k diagnostice čtení, kterou jsem vypracovala v průběhu lednu a února.

Diagnostiky se zúčastnilo 22 žáků. Většina žáků má osvojenou správnou techniku čtení, čtou se správnou intonací na konci věty. Čtyři žáci čtou plynule a tři žáci vázaně slabikují. Dva žáci čtou tichým skladem, při čtení si některá slova přečtou potichu v hlavě a pak je řeknou nahlas. Dva žáci mají větší potíže se čtením, slabikují, čtou tichým skladem a více chybují.
Porozumění je na velmi dobré úrovni. Většina žáků přečtenému textu rozumí, žáci dokáží odpovědět na zadané otázky, popř. si žáci text znovu přečtou a najdou odpověď. Pět žáků potřebuje pomoc při orientaci v textu a více návodných otázek, aby odpověděli na zadané otázky. Jeden žáky i přes pomoc přečtenému textu rozumí jen minimálně, tedy samostatně nerozumí.

Čtení

2 žáci čtou plynule s hvězdičkou, 2 žákyně čtou plynule, 3 žáci vázaně slabikují, 4 žáci slabikují bez chyb, 7 žáků slabikuje s chybou, 2 žáci čtou tichým skladem některá slova, 2 žáci slabikují s tichým skladem a objevuje se zde velká chybovost

Porozumění textu

1 žák samostatně a správně reprodukuje přečtený text, 5 žáků čte s porozuměním, 9 žáků si pro porozumění textu musí větu přečíst dvakrát a pak odpoví správně, v textu se orientuje dobře, 6 žáků si pro porozumění textu musí text celý přečíst znovu a potřebují více návodných otázek, aby správně odpověděli na zadané otázky, 1 žák potřebuje pomoc při porozumění textu, více návodných otázek a přesto na některé otázky nedokáže odpovědět správně


Tady je  souhrnné zhodnocení. V INFO deníčcích máte nalepeny výsledky individuální. Prosím, podívejte se a podepište mi to. Děkuji. Pokud byste měli otázky, prosím, napište mi. 
Děti, které chybí, dostanou výsledky po návratu do školy.

Přeji krásné odpoledne.

Renata Hriadelová

 
 

Archiv

Kalendář
<< duben / 2024 >>

Statistiky

Online: 1
Celkem: 132002
Měsíc: 2572
Den: 90